O nás
MALÁ EXKURZE DO ZÁKULISÍ + DOLE NA STRÁNCE INFO K NABÍZENÝM SLUŽBÁM
Zašlá sláva a původní vzhled Vašeho moto-veterána bude opět zářit!
Jsme skupina nadšenců, kteří se zabývají renovacemi,
rekonstrukcemi a restitucemi motocyklů Československé i zahraniční
provenience. Máme dlouholeté zkušenosti,
podpořené množstvím úspěšně dokončených projektů. Hlavní náplní činnosti je
uvádění motocyklů v zachranitelném stavu do co nejvíce původní podoby a
vzhledu. Své první projekty jsme zahájily v roce 2012. Některé naše
projekty byly k vidění i na výstavách jako byla brněnská Classic Show.
Naše
práce se zakládá na studiu původních archivních materiálů, dobových fotografií
z rodinných archivů i původních firemních snímků. Základem je pečlivé
studium tištěných prospektů, katalogů, továrních záznamů a podobně. Máme k dispozici
vlastní archiv se stovkami archiválií původně třeba z ÚVMV Praha, ČZ Strakonice
a podobně. Originálnost posuzujeme i podle vlastních motocyklů v originálním
stavu, které provozujeme.
Cílem naší snahy je předat Vám motocykl tak, aby byl použitelný v běžném provozu, ale zároveň nebylo pochyb o jeho původnosti a originalitě. Naší dílnou prošlo i několik zajímavých strojů, dovezených ze zahraničí. Příkladem uvedu stroje jako Tarbo 125, italský sportovní stroj s motorem ČZ 125/453, několik strojů Yezdi 250 z Indie, tedy tamní deriváty původní české konstrukce, mexická Carabella 350 s motorem 350/634 a podobně.
Doležal & Doležalové
VÍCE INFORMACÍ VIZ NÍŽE


Renovace kol Jawa Pérák
Informace pro Vás

Kola renovujeme s rozmyslem, nikoliv na oko a jen tak od pasu. Pérák měl několik typů kol. Mimo základního dělení na FJ, Zbrojovka a komunista, tedy průměr bubnu předního kola 150 nebo 160mm a způsobu zavěšení drátů, se středy dělily i provedením, šířkou a lakováním. Existují i takové středy (zadní), kde je jeden límec staršího a jeden novějšího provedení. Samozřejmě je nutné řešit i průměr drátů. Některé středy nejdou bez úpravy otvoru vyplétat dráty průměrem 4mm, jelikož byly v originále vypleteny špicemi průměru 3,5mm. Cena renovace se odvíjí dle použitého ráfku (CZ, zahraniční výroba), dle povrchové úpravy drátů (zinek, chrom, nerez) a hlavně dle úpravy středu (chrom, lak)! Je možné vyplétat a centrovat jak Vaše kola/středy tak u nás zakoupit kompletní hotová kola. Samozřejmostí je i výměna Vašeho kola před renovací za už renovované kolo (nutná závazná dohoda předem)
K použitému materiálu - oba druhy ráfků, které používáme, ať české výroby, nebo zahraniční výroby jsou kvalitní výrobky, mám osobně vyzkoušeno a jezdím na nich tisíce km! Stejně tak dráty a nyple. Lakování provádíme sami, chrom dle dohody. Ložiska používáme české, po dohodě je možné zajistit jakékoliv značky (SKF, KINEX, EZO,... NTN, SNR, NKE, SNH...).
Příklad : Kolo jako je na obrázku (ráfek zahraniční, lakovaný střed, dráty zinek 4mm, nová ložiska) výměnou za Vaše stojí 3500,-.
Linkování motoycklů
Informace pro Vás
